Kanskje ikke et klassisk dykkested. Men i dette dagbruddet er det gjort dykk.
Ikke hver dag man må kjøre på racingbane for å komme frem til dykkestedet.
Tror dette stedet kan gå inn under kategorien veggdykk.
Lite liv å se, verken kamskjell eller kveite.
Litt usikker hvor dypt det er, men ryktene sier 70 meter.
(For ordens skyld. ACR ga tillatelse grunnet de ønsket bilder derfra.)

Legg igjen en kommentar